13 lipca 2014

BEAUTY 13/07/14

Witajcie Kochani ! W mojej kosmetyczce zawsze panował minimalizm, nie śledziłam na bieżąco kosmetycznych nowości. Jednak w ostatnim czasie przybyło mi trochę nowości z których jestem zadowolona. Co jakiś czas będę zamieszczała krótkie recenzje, tego co osobiście przetestowałam i mogę Wam polecić. Nie będę zagłębiała się w skład, opinię producenta, bo tak naprawdę mało się na tym znam ;) Ewentualne uwagi piszcie w komentarzach, postaram się dostosować do Was swoje recenzje  :)

Na pierwszy rzut idą kosmetyki do pielęgnacji ciała.



Arbuzowy balsam do ciała od AllePaznokcie. Cena 19,90 zł.

Zawsze używałam kokosowe, czekoladowe, waniliowe, jednak ten przebija wszystkie. Zakochałam się w zapachu, który trochę przypomina zapach balonowej gumy do żucia i utrzymuje się kilka godzin . Dużym plusem jest to ,że błyskawicznie się wchłania i faktycznie dobrze nawilża. Jest wydajny, przez co wystarczy nam na wiele zastosowań.

Żel pod prysznic o zapachu mango, APN Cosmetisc. Cena 11,20 zł.



Żel pod prysznic Le Petit Marseillais, kwiat pomarańczy. Cena ok. 10 zł.



Są to dwa żele pod prysznic, które zamiennie używam, bo na jeden nie mogę się zdecydować :) Idealne na lato, gdyż mają cudowny, energetyzujący zapach. Ten z Le Petit Marseillais jest bardziej wydajny, natomiast ten drugi nadrabia pompką, dzięki temu aplikacja jest łatwiejsza. Po użyciu skóra jest miękka i nawilżona, co jest oczywiście dużym plusem.



10 komentarzy:

  1. a to żółto-różowe to co to jest? żel mango?
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. żel o zapachu mango! aż poczułam ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne te kosmetyki, szczególnie zainteresował mnie arbuzowy balsam do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. akurat wczoraj oglądałam te żele z Le Petit Marseillais. Mają przepiękne zapachy!
    Zdecydowanie muszę zakupić!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam prośbę :-)
    Możesz zagłosować w naszej Zabawie ?

    Wybierz zdjęcie, zapamiętaj nazwę i numer i zagłosuj w sondzie,
    która jest na dole wpisu.
    Zaznaczamy kropką w kwadraciki i naciśnij "głosuj " tutaj kliknij :-)...

    W następnym miesiącu kolor niebieski.
    Zapraszam do Zabawy w Kolorowe Lato.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Le Petit Marseillais też obecnie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że tak jak ja lubujesz się w zdecydowanych zapachach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, jak i KONSTRUKTYWNĄ krytykę ;) W razie pytań pisz śmiało : karmellove.blog@wp.pl

Thanks for dropping by ;)