22 lipca 2013

foto mix. 22/07/13'

No i nadszedł w końcu czas, kiedy Francja staje się moim drugim domem ( na szczęście tylko na wakacje ;)), a ja jestem modelką, fotografem 
i podróżniczką w jednym. Przez kolejny miesiąc, blog nabierze francuskiego klimatu i zamiast postów 
ze stylizacjami zapoznam Was trochę z tutejszą kulturą, widoczkami i tym co mnie spotykało będzie na co dzień. Mam nadzieję , że będzie ciekawie:)


A tymczasem, dodaję "Instagramowy"  foto mix ostatniego miesiąca :)

Trzymajcie się cieplutko i korzystajcie na maxa z wakacji ;* !


czapka/ cap ; bluza - sh
chcieliście to macie ;) / my fans number 1. !
moje ! / the best girls ever !
sukienka/dress - Jennyfer
my fav.
"windowe" zdjęcia /my 2 looks in the lift
koszula/shirt - h&m ; top - sh ; torebka/bag - Victoria's Secret
spódniczka/skirt - reserved ; legginsy/leggins - Monashe
in love with nails ;)

like a child ;)
okulary/sunglasses - aldo ; torebka/bag - Victoria's Secret
coctail and my lovely cat.
partyy with my A. ;*
new hairstyle.

25 komentarzy:

  1. Kurde, "Karmelowelowe", fajnie mi się kojarzy.
    Śliczne masz te włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spontaniczna nazwa, ale już się do niej przyzwyczaiłam :)

      dziękuję ;*

      Usuń
  2. Francja jest piękna <3


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna ostatnia fryzura- wyglądasz pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. :)

    zapraszamdo mnie,jesli ci się podoba
    to zaobserwuj noi komentuj

    http://www.sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny mix ;) śliczne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna czerwień;) taka ... intensywna kocham taką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję! :) lubię takie mixy zdjęć, ładnie Ci w kręconych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę. :<
    Zapraszam do mnie. ;)
    rezikate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A dziękujemy, ja zawsze kupuję ale nie mogę zastosować :D pewnie denerwuje mnie czas trzymania.

    Ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. megaa te różowe buty *.*
    Zazdroszcze Francji :)
    http://natalijafashion.blogspot.com/ + Liczę na obs :) Odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! I'm so glad that I found your blog. do you want to follow each other on GFC, twitter, bloglovin...? we could stay in touch though! It'll be great. Just let me know, Darling!

    OdpowiedzUsuń
  13. zestaw z leginsami w paski, piekny <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie prowadzony post, pozdrawiam izkastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie masz śliczne loki, zazdro! ja sobie nie umiem zrobić nigdy :c

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz, fajny mix :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, jak i KONSTRUKTYWNĄ krytykę ;) W razie pytań pisz śmiało : karmellove.blog@wp.pl

Thanks for dropping by ;)