23 września 2012

simple plan

Marynarka z dzisiejszego zestawu leży w mojej szafie może .. 3 lata? Kupiłam ją , wiedząc,że kiedyś mi się spodoba, no i akurat teraz przyszedł na nią czas  ;) Wygodne botki stanowiły moje jesienne "must have" . Te pochodzą ze sklepu internetowego czas na buty i stanowią dobre wykończenie każdej stylizacji, zarówno codziennej, jak i eleganckiej ;)

I tym oto zestawem rozpoczynam na swoim blogu serię  jesiennych inspiracji.














marynarka - Dorothy Perkins/sh ; legginsy - Cropp ; torebka - od babci ;)) ; botki -  DO KUPIENIA TUTAJ : www.czasnabuty.pl

30 komentarzy:

  1. ależ zgrabniutka z Ciebie dziewczyna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobały mi się Twoje botki. Możesz podać mi do nich linka? :)
    Fajna stylizacja, typowo jesienna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      wystarczy kliknąć w link pod zdjęciami, przekieruje on prosto na stronę z butami :)

      Usuń
  3. thanks for the kind comment! very cute plaid blazer by the way! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne!:) zapraszam do siebie :)
    obserwujemy wzajemnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. <33

    u mnie do wygrania dowolony ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. perfect dear!love your boots and blazer!!
    xoxo=)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jesteś ^^
    Masz świetną figurę *,*

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna stylizacja tak samo jak botki ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi dear
    Thanks for your comment some weeks ago on my blog
    So beautiful your blazer

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Świetny styl, naprawdę gratuluję ;) I te połączenie kolorów... Super! ;D

    http://charlottamarlii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się Twój pomysł, aczkolwiek legginsów nie powinnaś nosić zamiast spodni (np. zdj. 9).

    http://nathalie-who.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, ale to taki szew jest, tylko wygląda jakby się legginsy wbijały ;)

      Usuń
  12. bardzo mi się podoba, super zestawienie! Dziewczyny, myślicie, że mogłabym się tak ubrać do pracy w biurze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie jak najbardziej :) ewentualnie można założyć szpilki ;)

      Usuń
  13. Absolutely great post ♥
    And really intresting blog.
    We can follow each other on gfc and social networks if u want :)

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny masz żakiecik i ładne butki.
    Lecz radze Ci do legginsów nakładać tuniki lu dłuższe bluzki - legginsy sa jak rajstopy a nie jak spodnie...

    OdpowiedzUsuń
  15. fanatstyczna marynarka!<3 zestaw genialny na jesień!:)
    buźka!:):*

    OdpowiedzUsuń
  16. dziewczynko, nie noś tych legginsów bo masz w nich potężnego camel-toe'a

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw, uwielbiam takie stylizacje, wygodne i fajnie wyglądają:) buty absolutnie piękne:) pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo przyjemnie :)
    http://jdfashionfreak.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładna stylizacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylizacja. Najbardziej mnie urzekły botki. <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawde swietna stylizacja! Bomba

    OdpowiedzUsuń
  22. a mi tam sie podoba taki camel toe :d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, jak i KONSTRUKTYWNĄ krytykę ;) W razie pytań pisz śmiało : karmellove.blog@wp.pl

Thanks for dropping by ;)