1 września 2012

summer '12

nadszedł czas na foto mix z wakacji 2o12 .W opisie bloga możecie przeczytać :


moda, fotografia, muzyka, podróże,kulinaria,lifestyle


więc to wszystko znajdziecie w dodawanych przeze mnie co jakiś czas zbiorczych zdjęciach :))
Dzisiaj fotki  z Francji, gdzie spędziłam prawie całe wakacje,większość z mojej ulubionej stolicy - Paryża ;)

 Przyjemnego oglądania ;)  !



















   paris/coffee time/me/paris/shop in paris/my city/JPG for CC/claire's necklace/nn jumpsuit/bershka skirt/me/little heaven/LV /3xme/nice,france/gift lollipop/true story/my hair

56 komentarzy:

  1. Audi A3 są piękne! Jeszcze ona ma 2001 r, to już w ogóle bajka . ale 18 tyś ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za komentarz :)
    świetne zdjęcia*.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Paryża :)
    Zdjęcia świetne ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. tatuaż <3
    i jak sobie poradziłaś z tą nieśmiałością ?

    OdpowiedzUsuń
  5. BArdzo fajny max-super spódnica w krzyże.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny tatuaż :D / śliczne buty na zdjęciu *.*
    pozdrawiam i zapraszam do mnie. Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o łał, ale Ci zazdroszczę pobytu we Francji *.*
    świetny blog : )
    obserwuję
    http://keepcalmandbeyouself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, chciałabym zwiedzić Paryż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia, zazdroszczę Ci, ja też bym chętnie pojechała do Paryża :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym kiedyś zamieszkać w Paryżu:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Paryż <3 moje marzenie, kiedyś napewno tam pojadę! :) zazdroszczę! :D
    obserwuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcie z lizakiem jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świene zdjęcia. :)



    xoxo, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia, widać, że udane wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zdjęcia, widać że wakacje udane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ten tatuaż ;p. Wakacje myślę, że chyba ci się jak najbardziej udały ;p Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam Cię do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pewnie słyszysz to nieustannie ale masz rewelacyjnie włosy

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczne zdjęcia:) bardzo przyjemnie się ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
  19. przypomniał mi się, mój pobyt w Paryżu. Ah.

    http://a-cup-of-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny mix ;)
    pozdrawiam i obserwuję ;)
    http://lessismore-mika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Paryż inspiruje!
    Znakomita witryna LV

    http://a-cup-of-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie mnie też od razu ta witryna zachwyciła ;)

      Usuń
  22. Świetne zdjęcia. Lubie oglądać takie relację z różnych ciekawych miejsc.
    pozdrawiam i zdecydowanie obserwuję.
    jeśli chcesz zaglądnij i do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia! Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia. Zazdrościmy wyjazdu;)Masz ciekawy tatuaż!
    Pozdrawiamy, www.babooshki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne zdjęcia ! Na prawdę bardzo mi się podobają;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne zdjęcia:) świetny mix, miło się oglądało:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia, jestem pod dużym wrażeniem. :)
    Obserwuję i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam oglądać relację z pięknych miejsc. Widać, że dobrze się bawiłaś :)))

    i witam w klubie wytatuowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. rewelacyjne zdjęcia :))))

    od razu widac, że jest co wspominac ;D cudnie!!! ;)

    ps. dodaję do obserwowanych oczywiscie :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Paryż <33 . Uwielbiam . Wakacje się udały ? Piękne zdjęcia *.* . :*

    OdpowiedzUsuń
  31. cześć, całkiem przypadkiem !
    zapraszam do mnie, dużo o modzie i dużo osobistych zdjęć, własnych stylizacji :)
    a może nawet zaczniesz obserwowac :)
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga!
    pozdrawiam, Paula

    OdpowiedzUsuń
  32. łał Paryż ♥
    aż ci zazdroszczę ;>
    przepiękne zdjęcia!
    mitotitoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - na blog z dużą ilością inspiracji ze świata mody i nie tylko. Codziennie coś nowego :)

    http://inspirationswonderlandforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. hej na blogu bodyy-rockk.blogspot.co.uk jest nowy post bylo by mi milo jesli wejdziesz zawsze
    mozesz znalesc cos dla siebie
    dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdjęcia super . :D

    Zapraszam na mój blog:
    http://www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com/
    Jeśli ty zaobserwujesz mój, ja się zrewanżuję.:)
    (Napisz jeśli zaobserwujesz)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, jak i KONSTRUKTYWNĄ krytykę ;) W razie pytań pisz śmiało : karmellove.blog@wp.pl

Thanks for dropping by ;)