16 grudnia 2011

Paris part I

Heej :)) Tak jak obiecałam wracam  po krótkiej przerwie. W czasie kiedy nie było mnie tutaj wybrałam się na krótki odpoczynek do Paryża :) Jak ja uwielbiam TO miasto ! Ten klimat, ludzie , idealne miejsce.. Najchętniej zamieszkałabym tam na stałe ;) Zawsze widziałam Paryż latem, teraz pierwszy raz byłam tam zimową porą i  muszę stwierdzić ,że teraz wygląda jeszcze piękniej. Te wszystkie ozdoby świąteczne, kiermasze sprawiają że człowiek ma tyle energii i motywacji w sobie.. Po prostu coś niesamowitego :)! Chcę się z Wami podzielić tym klimatem więc teraz przez kilka postów będę zamieszczała zdjęcia z wyjazdu. Podzielę je na kilka kategorii, dzisiaj zaczynam od wyjazdu i przyjazdu, czyli zdjęcia z samolotu :))












A już w następnej notce , wystawy świąteczne i duże centrum handlowe w świątecznym klimacie :







19 komentarzy:

  1. Zajebiste te chmury;)
    Zazdroszczę takich widoków;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tę samą chustę!:D jestem ciekawa, czy masz na myśli te samo centrum handlowe, o którym mówiła nasza pani wczoraj na francuskim.;d zapraszam częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za komentarz:)super zdjęcia:) czekam na następną notke:) dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo, jednak sporo nauki przede mną :)

    kiedyś koniecznie muszę odwiedzić Paryż. ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Paryż, choć nigdy tam nie byłam ;) Ale mam nadzieję, że kiedyś się to zmieni, póki co będę oglądać Twoje zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja studiuję kulturoznawstwo ale mialam przyspieszone egzaminy ponieważ lęcę do Szkocji 17 stycznia i wracam na egzaminy w czerwcu ;)
    noo u Ciebie też ładnie ;) Uwielbiam te widoki z samolotu są cudowne ;)
    zapraszam do obserwacji ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, ale ci zazdroszczę! Tak chciałabym tam jechać..

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Paryż, chcę tam wrócić :< zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. a co do zdjęć to tak-wszystkie sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. odpoczynku zazdroszczę, ale lotu samolotem już nie ;d chociaż widoki piękne ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę wyjazdu;0 Masz świetna kurtkę dżinsową;)

    OdpowiedzUsuń
  12. sama bym chciała urządzić sobie wycieczkę do Paryża :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh my, beautiful pictures!

    OdpowiedzUsuń
  14. To musi być świetne uczucie lecieć NAD chmurami :D

    OdpowiedzUsuń
  15. aaaaaaaaj, jak Ci zazdroszczę! zawsze chciałam pojechać do Paryża :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, jak i KONSTRUKTYWNĄ krytykę ;) W razie pytań pisz śmiało : karmellove.blog@wp.pl

Thanks for dropping by ;)