27 listopada 2011

Party time ;-) !

Tak czekałam na weekend, a ten już się niestety kończy.. Wczoraj byłam na imprezie ostatkowej połączonej z urodzinami "mojego" radia,więc wypadało być :) Piątkowym hasłem przewodnim były imieniny koleżanki,świetnie spędzony wieczór, z najlepszą ekipą eVer ;) Sesyjka oczywiście się odbyła,zapraszam do oglądania zdjęć.

P.S.W życiu bym nie pomyślała,że polubię szczury.Ten ze zdjęć szczególnie przypadł mi do gustu,co zresztą można zauważyć  poniżej ;)
















9 komentarzy:

  1. śliczna bluzeczka :)

    Pozdrawiamy i obserwujemy,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglądałaś :) widać udana impreza :)zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Great pictures!I bet you had a lot of fun!

    OdpowiedzUsuń
  4. Alina

    That's right, I had really great time :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i uroczy szczurek ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądałaś rewelacyjnie!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, jak i KONSTRUKTYWNĄ krytykę ;) W razie pytań pisz śmiało : karmellove.blog@wp.pl

Thanks for dropping by ;)