21 listopada 2011

Darmowe próbki, konkursy z nagrodami.

Piję sobie właśnie herbatkę pu - erh o wdzięcznej nazwie "Chińska Pasja" i  w przypływie weny twórczej postanowiłam coś do Was napisać ;) Ostatnio podczas moich bezsennych nocy przeglądałam  różne stronki internetowe , i znalazłam dużo stron poświęconych darmowym próbkom. Nie miałam pojęcia,że w internecie można tyyle tego dostać ! Znalazłam strony gdzie były próbki firanek, dywanów (!). Największą plagą jest chyba to,że ludzie chcą dostać wszystko, bez względu na to czy jest im to potrzebne czy nie.. Dobrze jest dostać np. próbki kremów przed zakupem ,żeby przekonać się czy nadaje się dla nas.Ja również zgłosiłam się po kila rzeczy, już niedługo będę testowała na blogu herbatki  (wspominałam ,że jestem uzależniona od herbaty ? :) ), które mam nadzieję niedługo dotrą do mnie z pewnego sklepu internetowego.Otrzymałam również pozytywną odpowiedź w sprawie otrzymania próbek różnych perfum. Jak tylko coś dostanę od razu Wam pokażę :))

Polecam przy okazji bloga, na którym codziennie pojawiają nowe promocje,konkursy. Każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie :)


Chciałam również bardzo podziękować za stale rosnącą liczbę obserwatorów :) ! Z tego powodu SETNY obserwator mojego bloga otrzyma ode mnie  upominek - niespodziankę ;)) Także do dzieła ;)) !

EDIT:
Z listy obok wynika ,że setnym obserwatorem zostaje Weronika z bloga http://wera010399.blogspot.com/ . Bardzo proszę o kontakt mailowy :)) Gratuluję :)





7 komentarzy:

  1. uwielbiam testować próbki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo też cierpisz na bezsenność ?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. może jakieś ciekawe próbki są, trzeba popatrzeć ^^
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieuję! :***
    świetna koszulka! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne fotki ; )) i ta bluzeczka ; ))
    pozdrawiam ; p

    + obserwujeeee ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham herbaty !
    Możesz mi podać gdzie dorwałaś te próbki ?
    Dokładnie! tylko szkoda że teraz jest całkiem inaczej pojmowana :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, jak i KONSTRUKTYWNĄ krytykę ;) W razie pytań pisz śmiało : karmellove.blog@wp.pl

Thanks for dropping by ;)