5 września 2011

LuuLuu

Witaam :) !

Dziś w roli głównej ponownie meliski od luuluu :) Do tego uwielbiana przeze mnie panterka, nie wiem czemu ale od kilku lat ten wzór  zawrócił mi w głowie i co każda rzecz w panterkę musi być moja, nawet zwykły zeszyt :) Hmm, tak właściwie ta bluzka na zdjęciach może robić jako sukienka,ale chyba nie czułabym się komfortowo w wersji maxymalnej mini ;p I co więcej mogę dodać? Zdjęcia zostały zrobione przez moją 9 letnią bratanicę,rośnie mi nowy talent fotograficzny w rodzinie ;) !











meliski -luuluu
spódnica - h&m
bluzka - Jennifer
łańcuszek - Cubus
torebka,pasek - sh

14 komentarzy:

  1. Cudnie wyglądasz! ;0 Ja także uwielbiam panterkę!
    Tak, ta mała ma talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię panterkę. ^^ fajne buciki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi!!what a lovely blog, I like it! you look really great in this outfit!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful!! :-) love your hair so much!!

    www.followpix.com

    new fluo post :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wyglądasz ;) A zdjęcia wykonane bardzo dobrze ;o

    może odwiedzisz mojego bloga kochana?:*
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny blog!!
    zapraszam do mnie na konkursik:
    http://cottoncandy-alaa.blogspot.com/2011/09/konkurs.html
    będzie mi miło jeśli weźniesz w nim udział
    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie jestem przekonana do wzoru panterki, ale w tym wydaniu wypada pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you for your sweet comment, ok let's follow each other, I start, wait for you to do the same!Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jest super!
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie się też osobiście podoba zeberka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna stylizacja;)
    zdjęcia tez bardzo fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne, ładne ;) ile dałaś za spódniczkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. W zeszłym tygodniu odwiedziłem taką samą stronę www! Pisali na niej w większości o dentysta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, jak i KONSTRUKTYWNĄ krytykę ;) W razie pytań pisz śmiało : karmellove.blog@wp.pl

Thanks for dropping by ;)