13 czerwca 2011

new beginning

 Postanowiłam,że teraz będę zamęczała Was zdjęciami z mojego "codziennego " życia ;) Dlatego ,że tak naprawdę to nie mam czasu na stylizowane sesje, a bloga nie chcę zawieszać, ani co gorzej - usunąć ;) Za dużo czasu mu poświęciłam, więc ta opcja odpada ;) Tak więc teraz wszędzie będę zabierała ze sobą aparat, i uwieczniała najfajniejsze chwilę,  mam nadzieję,że znajdzie się choć garstka osób którym spodoba się ten pomysł :)

A tymczasem z niechęcią muszę odejść od laptopa i zacząć uczyć się rachunku prawdopodobieństwa powiązanego z całkami ;] pociesza mnie  myśl,że jeszcze tylko JEDEN tydzień i na 3 miesiące rozstaję się uczelnią :)  Dam radę ;) !










11 komentarzy:

  1. fajne fotki;) ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest mój chłopak :)
    ładny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne baleriny:)

    http://dziewczynakomornika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne zdjecia,
    badzo ladne baletki

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow cudowny ten kombinezon ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się jak najbardziej ten pomysł podoba xd Zdjęcia są śliczne ♥
    ______________________________________
    Zapraszam do mnie, wróciłam z blogiem i szukam nowych obserwatorów (mam nadzieję, że mi pomożesz d) :* Formspring: www.formspring.me/askmeIsabel <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne ubrania.. :)
    oczywiscie dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też chcę taki kostium... chciałam sobie uszyć, ale to jednak nie jest na moje możliwości :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz cudowną figurę!!! też chcę taką :( ślicznie wyglądasz :* super kurteczka! poluję na taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. no i bardzo dobrze, że przyszła na nią pora! super jest! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, jak i KONSTRUKTYWNĄ krytykę ;) W razie pytań pisz śmiało : karmellove.blog@wp.pl

Thanks for dropping by ;)