20 grudnia 2010

photo shoot

Witam :) Jak obiecałam dodaje coś co kochamy najbardziej, czyli outfit :) Nie nadaje się on może na śnieżną zimę,jednak zbliża się okres imprez i szaleństw do białego rana,a ja jak zwykle wybiegam daleko w przyszłość

Nie mogę uwierzyć,że za tydzień już święta,na które nie czynie jeszcze praktycznie żadnych przygotowań;) A Wy już jesteście na nie w pełni przygotowani:>?

/ English: I promised new outfit,so here it is! Maybe it isn't suitable for winter, but for the party certainly :) What do you think about it?
 I can't believe that in the couple of day is Christmas Time.I'm not ready yet, must clean my house,buy the presents.Yes, it will be veery busy week :)! And are you redy?








14 komentarzy:

  1. Świetna kamizelka!:)
    Co do świąt: od 3tyg surowe ciasto na piernik dojrzewa, czyli jest dobrze.;d Prezenty w połowie kupione, a choinką tato się zajmie. Więc nie jest źle!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny outfit:) szczuplutka jesteś:)
    ja już pakowałam prezenty upiekłam pierniki i ubrałam choinkeeee i jak zwykle przed świętami się przeziębiłam. pogoda dobija: D

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. No wyglądasz ślicznie :D Pierwsze zdjęcie mi się najbardziej podoba! Ale fakt pogoda nie ta (niestety!)
    No tak święta... też się nie przygotowuję ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuuuje, ja też dodaję :*
    jesteś strasznie ślicznaaa nannananana <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna stylizacja podoba mi się :D
    i mam bardzo podobne legginsy tyle że w czarno różową zebre : )
    ech ja co do świąt ubrałam choinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wgl. jestem w proszku..
    śliczny outfit ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Przygotowania zaczne jutro ;p tzn. zaczne jakos dekorowac pokoj zeby chociaz pare swiatecznych akcentow sie w nim znalazlo :) Fajny outfit. na latnia impreze +szpilki super;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the lace top and the zebra print! x

    OdpowiedzUsuń
  9. « Gdy wszystko zamiera, Poppy wali naprzód! »
    Podoba mi się twój blog;]]
    wpadnij do mnie i zostaw po sobie jakiś ślad,
    jak chcesz dodaj do obserwatorów ;DD
    pozdrawiam, Poppy xoxo
    www.myliveaspoppy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the animal prints. hanks for sharing the photos and drop by me too when you have time.

    Cheers.

    OdpowiedzUsuń
  11. `dzięki ;]]
    dodałam się do obserwowanych ;DD
    a ja tam lubie ich ogony, tak fajnie się owijają w okóło dłoni ;DD

    OdpowiedzUsuń
  12. Cute outfit! And love your legging:)

    The doggy is soo sweet!!
    Happy Holidays to you:)

    Xx Jorien
    she--said.blogspot.com

    ps: Thanks for your sweet comment on my blog:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, jak i KONSTRUKTYWNĄ krytykę ;) W razie pytań pisz śmiało : karmellove.blog@wp.pl

Thanks for dropping by ;)